hellu

hej läsare , sitter här och kollar på en film som går på tv, vet inte vad den heter men den är väkldigt bra.. igår kväll var jag ute med emma och mathilda igen(haha). vi var lite på fotbollsplan gick en sväng med holger och snackade lite. det var väldigt roligt . emma gick hem vid tio typ men jag och mathilda var kvar ute. vi hade så jävla roligt,  vi satt utan för mitt hus och pratade . sen vi elva så skulle hon hem jag följde henne en bit. vi var tvungna att ta paraply,asså det regnade som fan ute jag blev jätteblöt fast jag sprang.  jag tog tyvärr inga bilder. min outfit igår var linne från gina och tjocktröja från cubus och jean från vera moda. aja ska fortsetta kolla på filmen skriver mer senarre. puss och kram C<33
och Holger(från igår)

jag idag mormor och morfar kommer,<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0