på väg hem

hej hej älla läsare jag sitter nu i bilen på väg hem från götegorg . det regnar ute(trist) men jag han inte ta bilder men jag tog  några på hotellet. som jag kommer att lägga in när jag kommer hem , när jag kommer hem ska jag fixa mig  lite sen ska jag träffa mathilda, vi ska prata lite vad som har hänt i helgen sen om lite annat. ska bli roligt har saknat henne. men jag vill okså träffa min hund honom har jag saknat mycke. på liseberg var det skit roligt vi åkte balder det första vi gjorde sen den nya. vi pkte den nya och massa andra , fast det var sjukt mycke männinskor så det var långa köer. men det vaer roligt jag åt sokervadd och köpte kaninöron. aja hej då ses puss carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0