onsdag

hej idag är de ju onsdag sov hos mickis och elin från igår till idag. vi hade as kul. vid tio imorse åkte vi till stallet för vi skulle ha privatlektion. jag skulle ha min halv tolv. jag fick Niclas vilket var kul eftersom jag älskar att rida honom. min stora älskling för stor e han allt haha. det gick riktigt bra och vi lärde oss mycke elr iallafall jag gjorde de vet inte om han gjorde de men trött blev han allt. ikväll blir det träning. GUD vad jag längtar har så mycke energi i kroppen. och  det blir träning ute så de blir säkert mycke spring med och utan boll. aja nu ska jg kolla vidare på en film me syrran . ha de bra  kram carro


Kommentarer
Postat av: Sofie♥

Vilken sööt häst <3:)

2010-04-09 @ 00:03:34
URL: http://sofielagergren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0