♥Tävling♥

hejsan igår hade jag tävling i stallet då det var hoppning. jag fick såklart niclas vilket både var bra och dåligt älskar ju att rida honom och han är ju min lilla älsling, men att hoppa är kanske inte hans starka sida. han är ju rätt långsam av sig. men igår lykades jag få fart på honom. så de gick rätt fort. det var en  clear round tävling alltså alla som hoppas fel fritt får pris.  jag hoppade ju inte  fel fritt men fick pris ändå hahaha. aja det var riktigt roligt. åkte till stallet vid åtta på moronen. satt efter tävlingen så var jag rätt trött men jag kunde ju inte åka hem eftersom jag skulle ha hoppträning senare på kvällen. så lilla jag passade på att ta en power nap i soffan uppe på klubbis :D.  det var min dag hoppas ni hade en bra fredag pöss Carro♥♥♥

hahah här ligger man och sover i sina fina drömma;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0