Sälen :D

hej har tyvärr kinte skrivit på länge men har haft fult upp. men nu och från igår kväll så ha jag funderat över vad jag ska ha me mig för jag åker nämligen till sälen imorrn. vi blir ja hur många som hellst som åker. men det ska bli skit kul. vi är borta tills på söndag. kommer nog itne skriva så mycke kanske nått inlägg men ska fota hur mycke som hellst elr ska försöka iallafall. men nu ska jag fortsätta packa så jag blir klar för imorrn så sak vi stcicka hemifrån vi sju :( . men men ha de bra kram carro ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Eliin

Heej just nu har jag veckans blogg på bloggen så skynda dig att anmäla digXD<33



www.elaijjn.blogg.se

2010-04-20 @ 19:18:28
URL: http://elaijjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0