stallet!! :D

heej sötnosar, här idag sitter jag och äter frukost ska om  en kvart åka till stallet och rida ut en sväng med nåra. det ska bli skit kul eftersom de är rätt fint väder idag också. sen efter att vi har ridit så är jag kvar kanske går till konsum och handlar lite mat. för är nämligen stallvärdinna ikväll och ska då ta hand om dom som ska rida och hålla snyggt i stallet. slutar vid sju så de blir nog en lång dag idag. efter att jag varit i stallet sen så ska jag åka och sova hos mickis :D. nu måste jag dra.
det kommer bli min dag.
ha en bra dag ni me
pözz carro


Kommentarer
Postat av: Eliin o Emma

Kolla gärna på vår blogg^^

Läs o kommentera!XD

2010-04-06 @ 21:07:15
URL: http://smsgalningarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0