Today !♥

hellu sötnosar idag här det varit lördag. Gick upp vid sju imorrse inte alls kul. Men det behövdes för jag skulle möta dom från stallet eftersom vi skulle träffas vid pressbyron i vh 8.20. Så det varr bara att gå upp. Men när jag kam dit så åkte vi till solna och vat med i en teori tävling. Vi fick ingen placering men det gick rätt bra ändå och vi hade väldigt rolig. Sen efter när jag kom hem så åkte jag till båten med pappsen och fixade lite där. 


På skulle jag ha träffat charlie kitte och pontus men charlie skulle in till stan så det blev inget. Så jag täffa JAkob min granne ist vi var ute sen gick vi inte och kollade på film. Vi hade väldigt rolig. Det var nämligen rätt länge sen han och jag träffade varandra.
 så har min dag varit.hoppas eran har varit llika bra

Puss och kram carro


gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0