SOMMARLOV!!!!!♥ ♥

Äntligen sommarlov!!  Igår var det ju avslutning, SÅÅ SKÖÖÖNT!!!  jag hade avslutnig vi elva, då träffades vi i klassrummet och fika. sen gick vi till kyrkan.  Efter min avslutning så gick jag på Mickans sen gick jag på  syrrans hon gick ju ut nian igår.  så det var ju lite speciellt. Nu ä'r det äntligen lov jag ska nog mest va i stallet och va me kompisar och ut me båten :). Hoppas ni får ett bra lov ♥ 
Kram Carro♥ 


 Här är jag och Carina en lärare typ  som ställt upp för mig i allla jobbiga lägen som jag haft både i skolan och utanför de ♥


mina darlings♥ Linnea , Jennifer, Jag , natasha och kally ♥
(o moa som fotar)


Kommentarer
Postat av: Fridaa Andersson

Heej gumman jätte finna bilder på digg saknar dig skit mycket hoppas du blir frisk så vi kan vara på måndag och om du nu blir frisk så får vi ta en ficka eller nåt men men sköt om dug nu gumman så hörs vi Heejdå ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-09-08 @ 15:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0