Lördag

hejsan lördag var ju igår ... men tänkte berätta llite om vad jag gjorde då. hade ingen tid att blogga :( gick upp typ vid elva och åt frulle sen pluggade jag hur länge som hellst kändes de som. efter attt jag pluggat så var de bara att städa rummet hade typ halva gaderoben  i rummet..hahah. sen vid typ fyra fixade jag mig för att åka in till stan me syrran. vi skulle möta vår moster och sen våra kusiner. när vi sen mött dom så skullle vi gå och se en teater på dramaten me mikael nyqvist. den var skit bra lite läskig..hahah.. men riktigt j*vla bra. skulle rekomendera den men vet inte vad den heter hahaha.  elr jo det står ju här nere :D

Jane Eyre

  • Av Charlotte Brontë


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0