Måndag♥

hej måndag idag, hade studiedag så jag åkte till stallet och red "privatlektion". red ju me linnea men de var som privatlektion. åkte dit vid nio vilket inte var så kul -.- men men de var ju kul där. när jag ridit lite så åkte jag hem och duchade och sen ringde jag jennifer och vi åkte till handen som vi bestämt igår. handlade inte så mkt två diadem och en bh och ett halsband till voffsingen. nu sak jag ut och träffa Moa darling.
ha de bra pöss carro♥♥

de jag handla idag

jag och store WH

jag och jenni me våra snygga väskor och brillor haha

fan va het du e jenni xD

snygg man e asså xD


Kommentarer
Postat av: Mickis<33333333333

Snygga:D

Love it! x)<3333♥

2010-04-05 @ 17:20:58
Postat av: E L I N ♥ B E C C A

vad heter WH på riktigt ? :P



2010-04-07 @ 14:33:53
URL: http://elinbecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0