Ösmo!

hejsan sötisar!igår var de ju söndag, shit vad veckorna går fort.. men iallafall igår så var jag me patric. han mötte mig vid tungelsta station. sen därifrån tog vi tåget till Ösmo. Där patric skulle möta Oskar och Sara.  vi var där nåra timmar sen skulle Oskar dra så jag, patric och Sara tog tåget tillbaka till tungelsta och gick hem till mig. Efter att vi varit hos mig ett tag så var vi hungriga så vi gick till vaskos och tog pizza. vi hade skit kul. efter att vi ätit så skulle sara dra hem och patric desamma. så lilla jag vart ensam. men ville inte gå in så jag gick och möte moa och vi var ute ett tag, vilket var skit kul. sen när ajg kom hem så var de soffan som vänta så la mig där och mös me min bebis. 
de var min söndag de :)
hoppas ni också haft en bra söndag :)
kramis carro♥




min lilla söta bebis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0