tisdag♥

heej sötisar♥ idag har de ju varit tisadag. skola så klart inte så roligt men men man måste ju tyvärr. gick till skolan och var där idag. sen när man äntligen slutar så skulle jag och jennifer gå till lida och hämta sebbe och issis (jennifers små syskon). när vi hämtat dom så skulle vi ju gå ända hem till jennifer och då ville ju såklart dom stanna vid lekparken och vara där en stund. men de var rätt kul i  lekparken hihi. man kände sig som ett litet barn oc vi var ju tvungna att åka rushkanan fast de var faktiskt riktigt roligt så vi passade på att åka flera gånger♥
men nu sitter jag här och har ont i magen så ska läggga mig och sova och hoppas att jag mår bättre imorrn sak ha matteprov och utveklingsamtal vilket jag verkligen hoppas går bra :)
kramisar carro♥



 

 

 
 
 
 såå söööta dom eee!!♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ful ditt anus

2010-04-02 @ 20:14:12
Postat av: Mickis<333333333333

Vad töntig du är carro :D Men super gullig, Miss you<33333333333♥(A)

2010-04-05 @ 17:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0